"לינקדאין תגיע בשנים הקרובות לחצי מילארד משתמשים בשל החדירה לסין"

    שלמה בן יוסף No Comments on "לינקדאין תגיע בשנים הקרובות לחצי מילארד משתמשים בשל החדירה לסין"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ המתמחה במסחר במניות טכנולוגיה ומדיה חברתית יוצא בהמלצה חמה להוסיף מניית רשת חברתית לתיק ההשקעות. גרינקורן מעניק למניית לינקדאין מחיר יעד של 240 דולר המשקף למניה פוטנציאל התחזקות של כ-40%. לדברי גרינקורן, המשקיעים במניה הובילו מהלך של מימוש שהחליש אותה בכ-25%. המימוש הגיע לאחר שמאז הנפקתה בוול סטריט זינקה מניית חברת המדיה החברתית הזו ב-330% כשב-2013 בלבד הוסיפה המניה לערכה 87%.

    גרינקורן ציין בנוסף כי המשקיעים נרתעו מעט מעצירה מסוימת שהיתה בהמשך קצב גידול המשתמשים של לינקדאין. גרינקורן מציין כי בניגוד לגוגל, פייסבוק, איביי ואפילו אמזון להן יש חברות סיניות "תאומות", ללינקדאין אין חברה המספקת שירות דומה בסין, מדינה שהיא החלה לאחרונה את החדירה אליה לאחר שהממשל הסיני אישר לחברה לפעול בסין ללא צנזורה ממשלתית.

    גרינקורן מעריך כי החדירה לסין והמשך גידול במספר המשתמשים בשאר העולם, יובילו את לינקדאין לגידול חד במספר המשתמשים מכ-275 מיליון לכחצי מיליארד משתמשים בטווח של שנתיים, שלוש מהיום. חייבים להבין שסין היא מדינה של עובדים שחלק גדול מאוד מהם משתמש כיום באינטרנט ובסלולאר כשהמגמה היא עלייה מתמדת בקצב החדירה.

    גרינקורן ציין כי כבר היום, בסין יש כ-1.35 מיליארד תושבים כשמיליארד מהם משתתפים בשוק העבודה הסיני. במידה ולינקדאין תדע לשמור על הכללים ועל מערכת יחסים תקינה עם הממשל הסיני, היא תצליח לחדור לשוק שעד היום חברות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק וטוויטר עדיין לא נכנסו עליו, בשל התנגדות המשטר ובשל קיומם של מתחרים המספקים שירות דומה.

    גרינקורן אמר כי לינקדאין מרחיבה את החדירה שלה לשוק המובייל שהוא שוק הצמיחה המהותי ביותר לחברות מהסוג שלה, כבר היום 41% ממשתמשי לינקדאין משתמשים ברשת גם באמצעות מכשיר הסלולאר ו/או הטאבלט שלהם לעומת כ-8% בלבד לפני שנתים. החברה צומחת בקצב בריא ואגרסיבי כשבשורה העליונה, צפויה החברה לרשום עלייה של מעל ל-30% בהכנסותיה ב-2014 שצפויות לעמוד על מעל ל-2 מיליארד.
    גרינקורן אמר כי 57% מהכנסות לינקדאין מגיעות משירותי חיפוש עובדים מוכשרים שמאפשרים למנהלי משאבי אנוש של חברות לבצע "ציד ראשים". הכנסות מפרסום הן אפיק ההכנסה שני האחראי לכ-23% מהכנסות החברה, נתון הדומה לתמהיל ההכנסות של חברות מדיה חברתית אחרות. שירותי הפרימיום שמציעה החברה אחראים לכ-20% נוספים מהכנסותיה.

    גרינקורן העריך כי העתיד של לינקדאין הוא וורוד עם המשך צמיחה והתרחבות ואפשרות לרכישות אסטרטגיות של חברות נוספות, לינקדאין מיצבה עצמה כרשת רצינית של אנשי מקצוע ש"באים לעבוד", כפי שבתחום הבידור, המדיה והתוכן האישי יש הרבה מקום להתרחבות של פייסבוק, טוויטר וחברות אחרות, כך לינקדאין צפויה להמשיך ולצמוח ומהווה כעת הזדמנות רכישה לאחר גל המימושים שעברה מניית החברה.



    0 תגובות